(Gabriel Ferugean) Valoarea unui brand în România
foto – comunicatemedia.ro
articol – Gabriel Ferugean
2 iunie 2015
Citesc pe undeva că MApN cere 10% (circa 2,6 milioane euro) din încasările clubului pe 2014 pentru brandul Steaua, în timp ce oficialii FCSB oferă doar 100 de mii de euro.
Undeva, pe la 2011, cineva a făcut o evaluare a brandurilor românești. Evident, brandul Steaua nu a ajuns acolo, pentru că nu era vorba și de cluburi sportive. Dar topul este unul relevant cu privire la valoarea brandurilor din România. Și pornește de la 355 milioane de euro pentru Borsec, trece pe la Dacia – 259, Ursus – 204, Dedeman – 50, Petrom – 24 și ajunge la 22 milioane de euro pentru Bucovina, a 50-a în top.
Probabil că lucrurile s-au mai schimbat oarecum în 4 ani dar bănuiesc că e destul de clar cît de realiste sînt pretențiile părților în această negociere.