Arată ca o reclamă banală – Dar priviţi ce se întâmplă atunci când soseşte trenul.

download (3)

În majoritatea cazurilor, reclamele sunt amplasate în locuri publice cu scopul promovării unor servicii sau produse. Dar nu şi de data aceasta, când s-a dorit sensibilizarea oamenilor în scopuri umanitare. Pornind de la promovarea unor produse de îngrijire a părului, reclama instalată într-una din staţiile metroului din Stockholm, capitala Suediei, se transformă într-un mesaj despre copiii diagnosticaţi cu cea mai cruntă boală. Un mesaj pe care nu ai cum să îl ignori.

Iniţial, toată lumea pare plăcut surprinsă şi consideră că doar produsele de îngrijire a părului pot oferi un aspect atât de frumos… dar sunt neplăcut surprinşi în momentul în care fata din reclama rămâne fără păr, iar mesajul afişat pe acest suport vizual explică faptul că tânăra de doar 14 ani se luptă cu o boală crâncenă – cancerul.
La nivel global, aproximativ 175.000 de copii sunt diagnosticaţi cu această boală în fiecare an, iar reacţiile oamenilor la vederea acestei „reclame” spun totul. Fundaţia suedeză Childhood Cancercare care se ocupă cu ajutorarea copiilor bolnavi a dorit folosească această modalitate pentru a sensibiliza oamenii în scop umanitar.

articol preluat de pe http://www.livebiz.ro/