Miscarea Zeitgeist Romania
Ceea ce facem pentru noi insine, moare odata cu noi, ceea ce facem pentru omenire, este nemuritor!
Fondată în 2008, Mișcarea Zeitgeist (TZM) este o Advocacy Sustainability Group, care opereaza prin intermediul unei rețele de capitolele regionale, echipele de proiect, evenimente publice, mass-media și expresii Operațiuni de caritate.
Activismul TZM se în mod explicit pe baza non-violente metode de comunicare cu accentul de bază pe educarea publicului cu privire la sursele de rădăcină reale ale multor probleme comune personale, sociale și ecologice astăzi, împreună cu rezolvarea problemei vast și umanitatea îmbunătățirea științei potențial și tehnologia au acum activată – dar încă merge anulat aplicarea cauza barierelor inerente în sistemul actual, social stabilit.
În timp ce termenul de “activism” este corectă de sensul său exact, in lucrarea lui TZM de conștientizare nu ar trebui să fie interpretat greșit ca referindu-se cultural comune, tradiționale “activist de protest”, acțiuni, cum ar fi am văzut istoric. Mai degrabă, TZM se exprimă prin proiecte specifice, raționale educaționale care nu lucreaza pentru a impune, dicta sau orbește convinge – ci de a pune în mișcare un tren de gândire, care este logic auto-realizare atunci când considerente cauzale ale “sustenabilitate” [4] și ” sănătății publice “[5] sunt raportate dintr-o perspectivă științifică.
Cu toate acestea, exercitarea TZM este încă foarte similar cu tradiționale mișcărilor pentru drepturile civile ale trecutului, în care observațiile dezvaluie opresiunea cu adevărat inutile inerent în nostru ordinii sociale actuale, care structural și sociologic limitează bunăstarea oamenilor și potențialul de marea majoritate a lumii populației, să nu mai vorbim înăbușă îmbunătățirea largă, în general, din cauza metodelor sale stabilite.
De exemplu, modelul social actual, în timp ce nivelurile de perpetuând enorme de ineficiență economică corozive, în general, așa cum va fi descris în continuare eseuri, de asemenea, sprijină intrinsec un grup economică sau “clasă” de oameni de peste alta, perpetuând dezechilibru punct de vedere tehnic inutile și deprivării relative. Acest lucru ar putea fi numit “bigotism economică”, în vigoare și nu este mai puțin insidios decât discriminarea înrădăcinată în gen, etnie, religie sau crez.
Cu toate acestea, acest inerente “bigotism” este de fapt doar o parte dintr-o condiție mai mare, care ar putea fi numit “violență structurală”, [6] iluminante un spectru larg de “construit în” suferință, lipsa de omenie și privarea că este pur și simplu acceptat ca “normalitate” astăzi de către o majoritate neinformat. Acest context a “violenței”, se intinde mult mai departe și mai profund decât mulți consideră. Domeniul de aplicare al modului nostru de sistem socio-economic se diminuează în mod inutil sănătatea noastră publică și inhibă progresul nostru de astăzi poate fi recunoscut în mod clar atunci când vom lua o mult mai detașată “tehnică” sau “științifică” punctul de vedere al afacerilor sociale, ocolind noastre familiarities tradiționale, de multe ori orbitoare.
Caracterul relativ al conștiinței noastre cade de multe ori victima la ipotezele de perceput “normalitate”, în cazul în care, să zicem, privarea în curs de desfășurare și sărăcia de peste 3 miliarde de oameni [7] ar putea fi privite ca un “natural”, sociale de stat inalterabile pentru cei care nu sunt conștienți de cantitatea de alimente efectiv produse în lume, în cazul în care merge, cum este irosit sau natura tehnică a posibilităților eficiente și abundente producția de alimente în zilele noastre.
Acest nevăzută “Violența”, poate fi extins pentru a Memele culturale [8], precum și în cazul în care tradițiile sociale și psihologia lor pot, fără intenție directă malware, creați rezultă consecințe care sunt dăunătoare pentru o ființă umană. De exemplu, există culturi religioase din lume care optează pentru neparticiparea la orice formă de tratament medical comune. [9] În timp ce mulți s-ar putea argumenta parametrii morale sau etice a ceea ce înseamnă pentru un copil într-o astfel de cultură de a muri de o boală comună care ar fi putut fi rezolvate în cazul în care cererile științifice moderne au fost permise, putem cel puțin de acord că moartea unui astfel de copil este într-adevăr nu se cauzat de boala la acel moment, dar prin condiția sociologică care a interzis aplicarea soluției.
Ca un exemplu mai larg, o mare de studii sociale a fost acum realizat pe tema “inegalității sociale” și efectele sale asupra sănătății publice. Așa cum va fi discutat cu atât mai mult în eseurile suplimentare, există o gamă largă de probleme de sănătate fizică și mentală, care par a fi nascut din aceasta conditie, inclusiv înclinațiile spre violență fizică, boli de inima, depresie, deficit educațional și dezavantaje pentru multe, multe altele – dezavantaje, care au cu adevărat o consecință socială care ne afectează pe toți [10].
Linia de jos aici este că atunci când ne pas înapoi și să ia în considerare înțelegerea recent realizat de cauzalitate, care sunt în mod clar având în efecte negative asupra condiției umane, dar du-te fără încetare în mod inutil din cauza tradițiile pre-existente, stabilite de cultură, ajungem inevitabil în contextul “Drepturile Civile” și, prin urmare, durabilitatea socială.
Acest nou miscarea drepturilor civile este de aproximativ schimbul de cunoștințe umane și capacitatea noastră tehnică pentru a rezolva nu numai problemele, ci pentru a facilita, de asemenea, un sistem științific derivat sociale care optimizează, de fapt potențialul nostru și bunăstarea. Ceva mai puțin va crea dezechilibru și destabilizarea socială ca urmare a neglijenței astfel de probleme sunt pur și simplu o formă ascunsă de opresiune.
Deci, revenind la punctul larg, TZM functioneaza nu numai pentru a crea gradului de conștientizare a acestor probleme și rădăcinile lor adevărate sistemice; prin urmare, logica de rezoluție, este, de asemenea, funcționează pentru a exprima potențialul pe care îl avem, dincolo de problema directă, cum ar rezolvare, pentru a îmbunătăți considerabil uman condiție în general, rezolvarea problemelor care, de fapt, încă nu au fost chiar realizate. [11]
Acest lucru este inițiat de către îmbrățișând natura însăși a raționamentului științific în cazul în care stabilirea unui tren în apropiere de gândire empirică are prioritate față de orice altceva în importanță. Un tren de gândire prin care organizare a societății în ansamblu pot găsi un context mai precise pentru durabilitate pe o scară de văzut niciodată înainte, printr-o recunoaștere activă (și aplicarea) a Metoda științifică.
Concentra
Acțiunile generale TZM ar putea fi rezumate după cum a diagnostica, educa și Creare.
Diagnose:
Diagnosticul este “identificarea naturii și cauzei de nimic.” Pentru a diagnostica corect starea de cauzalitate a problemelor vaste sociale și ecologice pe care le avem astăzi nu este doar să se plângă despre ele sau critica acțiunile de persoane sau institutii particulare. Un diagnostic adevarat trebuie sa caute cel mai mic numitor cauzalitate posibil și să lucreze la sursa la acest nivel de rezoluție.
Problema centrală de astăzi este că nu există de multe ori ceea ce ar putea fi numit un “cadru de referință trunchiată”, în cazul în care o misdiagnosis miop, a dat o consecință persistă. De exemplu, soluția tradițională, stabilit la reformarea comportamentului uman pentru mai multe așa-numitele “acte criminale” este adesea încarcerarea punitiv. Cu toate acestea, nu spune nimic despre această motivație mai profundă a “criminal” și de ce psihologia lor a dus la astfel de acte pentru a începe cu.
La acest nivel, o astfel de rezoluție devine mai complex și se bazează pe relația simbiotică de apogeu lor fizic și cultural-a lungul timpului. [12] Aceasta nu este diferit decât atunci când o persoană moare de cancer, deoarece nu este într-adevăr cancer care ucide le într-un sens literal, ca cancerul în sine este produsul de alte forțe.
Educarea:
Ca o mișcare de învățământ care funcționează în temeiul ipoteza că cunoașterea este cel mai puternic instrument / armă avem de a crea schimbări de durată, relevante social în comunitatea globală, nu este nimic mai important decât calitatea educației cuiva personală și capacitatea lor de a comunica astfel de eficient de idei și constructiv la alții.
TZM nu este vorba despre un text în urma rigid de idei statice. Astfel de asociații închise, înguste sunt tipice de Culte și politice, nu recunoașterea apariției care subliniaza “anti-establishment” [13] natura TZM. TZM nu impune în acest sens. Mai degrabă lucrează pentru a face un tren pe perioadă nedeterminată de gândire devine realizat de individ, împuternicirea sperăm independent de capacitatea lor de a înțelege relevanța acesteia in termenii lor proprii, în ritmul lor propriu.
În plus, educația este nu numai un imperativ pentru cei nefamiliarizați cu tren de gândire și set de aplicații [14] referitoare la TZM, dar, de asemenea, pentru cei care subscriu deja să-l. Așa cum nu există nici un “utopie”, nu există nici o stare finală de înțelegere.
Creați:
În timp ce cu siguranță legată de necesitatea de a ajusta valorile umane prin educație, astfel încât oamenii lumii înțeleg și văd necesitatea unor astfel de modificări sociale, TZM lucrează, de asemenea să ia în considerare modul în care un nou sistem social, bazat pe eficiență economică optimă, [15] ar apărea și opera în detaliu, având în vedere starea noastră actuală a capacității tehnice.
Programe cum ar fi Global Institute Redesign [16], care este un think tank digitală care funcționează pentru a exprima modul în care infrastructura de bază a societății ar putea desfasura bazată pe starea noastră actuală de tehnologie, lucru care sa combine capacitatea tehnică cu trenul științifică a crezut în așa fel încât pentru a calcula cel mai eficient infrastructura tehnică posibil pentru o anumită regiune a lumii, este un exemplu.
Este de remarcat pe scurt faptul că TZM a pledat “guvernare” abordare, care are aparență puțin la modul actual de guvernare cunoscute azi sau istoric, provine dintr-o punte multi-disciplinare de diverse metode dovedite pentru optimizarea maximă, unificate printr-o echilibrare contra- “Sisteme”, abordare care este proiectat pentru a fi la fel de “adaptare”, în care este posibil să imbunatatiri noi, emergente a lungul timpului [17].
Așa cum va fi discutat mai târziu, singura referință posibilă care ar putea fi considerat “cel mai complet”, la un moment dat este unul care ia în considerare cea mai mare observare interactie (Sistem) tangibil relevante. Aceasta este natura cauzei și a efectului sinergie care subliniaza baza tehnică pentru o economie cu adevărat durabilă.
Natural Legea / economie bazată pe resurse
Astăzi, există diverse termeni pentru a exprima baza generală logică pentru un sistem social mai științific orientat în cercuri diferite, inclusiv titlurile “economie bazată pe resurse” sau “Economia Legea naturală.” În timp ce aceste titluri sunt istoric referențială și oarecum arbitrară de ansamblu, titlul “Legea naturală / economie bazată pe resurse” (NLRBE) va fi utilizat aici ca descriptor conceptul deoarece are baza cea mai concretă semantică. [18]
A Natural Legea / economie bazată pe resurse este de a fi definită ca: “. O adaptare sistem socio-economic activ derivat din trimitere fizică directă la legile care reglementează științifice ale naturii”
În general, observația este faptul că, prin utilizarea de cercetare social orientate și înțelegeri testate în știință și tehnologie, acum suntem în stare să ajungă la logic abordări sociale care ar putea fi profund mai eficientă în satisfacerea nevoilor populației umane. Suntem acum în măsură să crească dramatic sănătatea publică, pentru a păstra mai bine de habitat, în timp ce, de asemenea, reduce sau elimina strategic in mai multe probleme sociale comune actuale de azi, care sunt considerate păcate inalterabile de multe pentru a cauza persistenței lor cultural.
Inca din zorii de recunoaștere științifică, această motivare generală nu este nimic nou în gest și diferite persoane notabile și organizații, trecute și prezente, s-au făcut aluzie la o astfel de re-orientare științifică a societății la un nivel sau altul. Exemple notabile sunt Tehnocrația Inc, R. Buckminster Fuller, Thorstein Veblen, Jacque Fresco, Carl Sagan, HG Wells, Singularity Institute si multe altele.
Trenul de gândire
De asemenea, multe figuri sau grupuri au lucrat de asemenea pentru a crea aplicații temporal tehnologice avansate, de lucru pentru a aplica posibilitățile actuale de la acest tren de gândire, în scopul de a permite eficiență noi și de rezolvare a problemelor, cum ar fi Jacque Fresco despre “Sisteme City” [19] sau R Buckminster Fuller. lui Dymaxion House. [20]
Cu toate acestea, în mod evident important ca această inginerie aplicată este, acesta este în continuare critică să ne amintim că toate aplicațiile tehnologice specifice pot fi doar tranzitorii atunci când evoluția cunoștințelor științifice și tehnologice emergente aplicatiile sale sunt luate în considerare. Acest lucru face ca toate cererile actuale ale tehnologiei învechite a lungul timpului.
De aceea, ceea ce a rămas nu poate fi decât un tren de gândire cu privire la principiile de bază cauzale științifice. TZM este, prin urmare, loial la acest tren de gândire nu, cifrele, instituții sau progresele tehnologice temporale. Mai degrabă decât să urmeze o persoană sau de design, TZM urmează această premisă auto-generatoare de înțelegere și, prin urmare, funcționează într-o non-centralizat, mod holografic, cu acest tren de gândire ca origine a influenței de acțiune.
Superstiția să Știință
Un model notabil de remarcat este modul în evoluția omenirii de înțelegere de sine și a habitatului este, de asemenea, continuă să se extindă la distanță de idei mai vechi și perspective care nu mai sunt acceptate ca urmare a introducerii unor noi constanta, informații schema modificarea.
Un cuvânt cheie demn pentru a indica aici este superstiție, care, în multe situații, pot fi privite ca o categorie de convingerea că o dată părea să fie sprijinite în mod adecvat prin experiență / percepție, dar nu mai poate avea loc ca urmare a viabilă date noi, contradictorii.
De exemplu, în timp ce gândirea religioasă tradițională ar putea părea din ce în ce mai multe persoane pentru a neplauzibilă astăzi decât oricând în Occident, ca urmare a creșterii rapide în cultura informației și generale, [21] rădăcini de gândire religioasă pot fi urmărite la perioadele în care oamenii ar putea justifica validitatea și acuratețea acestor convingeri date înțelegere limitată au avut de mediul lor în acele vremuri timpurii.
Acest model se poate observa în toate domeniile de înțelegere, inclusiv moderna “Academia”. Chiar și așa-numita “științifice” concluzii care, din nou, odată cu apariția de noi informații și teste actualizate, de multe ori nu pot fi deținute ca valabile mai, [22] sunt inca frecvent apărate datorită includerii lor în simpla tradiția culturală actuală.
Astfel de “instituții înființate”, deoarece acestea ar putea fi numit, de multe ori dorința de a menține permanent din motive de ego, de putere, venituri de piață sau de confort psihologic generală. Această problemă este, în multe feluri, în centrul de paralizie nostru social. [23] Deci, este important să se recunoască acest model de tranziție și dau seama cât de critică fiind vulnerabilă într-adevăr este atunci când vine vorba de sisteme de credinta, nu mai vorbim de vin la termeni cu fenomenul de “foarte periculos instituțiilor înființate”, care sunt programate să caute cultural de auto-conservare, mai degrabă decât evoluează și se schimbă.
Tradiția de a Emergence
Ciocnirea dintre tradițiile noastre perceptive culturale și baza noastră de date tot mai mare de cunoștințe emergente se află în centrul a ceea ce definește “Zeitgeist”, așa cum o știm și o revizuire pe termen lung a istoriei prezinta un proces lent pisa din tradițiile culturale superstițioase și ipoteze ale realității ca ei aminte la reper nostru recent realizat de cauzalitate emergente, științifice.
Aceasta este ceea ce Mișcarea Zeitgeist reprezintă, în cel mai larg context filozofic: O deplasare de zeitgeist cultural-se într-o nouă înțelegere, verificabile și mai optimizat și aplicații.
Prin urmare, în timp ce noi cu siguranță am asistat la schimbări vaste și rapidă în diferite domenii de conștientizare umane și practică, cum ar fi tehnologia noastră cu material vast, se pare sistemul nostru social este încă mult în urmă. Persuasiunea politică, economie de piata, Muncii pentru Venituri, inegalitate Perpetual, statele-națiune, Ipoteze juridice și multe alte capse ale noastre ordinii sociale actuale continuă să fie în mare măsură acceptate ca normalitate de cultura actuală, cu puțin mai mult decât persistența lor prin timp, ca dovadă a valoarea lor empirică și permanența.
Acesta este, în acest context, faptul că TZM găsește cea mai amplă imperativ: Schimbarea sistemului social. Din nou, există probleme de multe rezolvarea posibilitățile tehnice pentru progres personal și social de astăzi care continuă să trec neobservate sau neînțelese [24]. Încheierea războiului, rezoluția a sărăciei, crearea unui material de abundență nevăzut în istorie pentru a satisface nevoile umane, eliminarea mai crimei așa cum îl știm, împuternicirea de libertate personală adevărată prin eliminarea inutilă-monoton forței de muncă, precum și rezoluția de amenințări de mediu in mai multe, inclusiv bolile, sunt câteva dintre posibilitățile pe care le avem atunci când calculate luăm nostru tehnic realitatea în considerare.
Cu toate acestea, din nou, aceste posibilități sunt în mare măsură nu numai nerecunoscut, ele sunt, de asemenea, literalmente restricționate de ordinea socială actuală pentru punerea în aplicare a unor astfel de rezolvare a problemelor standuri de eficiență și prosperitate în directă opoziție cu mecanica înseși modului în care sistemul nostru social funcționează la Nivelul de bază. [25]
Prin urmare, până tradiția sistemul social și de valorile sale sociale care rezultă sunt contestate și actualizate pentru a prezenta înțelegeri zile, pana majoritatea populației umane înțelege trenul de bază, care stau la baza de crezut punct de vedere tehnic necesare pentru a sprijini sustenabilitatea umană și stare bună de sănătate publică, așa cum rezultă din rigoarea cercetării științifice obiective și de validare; până la o mare parte din bagajul de presupuneri false anterioare, superstitii, loialități divizate și alte social nesustenabile, generatoare de conflicte, obstacole culturale sunt depășite – toate viata imbunatatirea si rezolvarea problemei posibilitati avem acum la îndemână va fi rămân în mare parte latente.
Adevărata revoluție este revoluția de valori. Societatea umană apare secole în urmă în modul în care funcționează și, prin urmare, ceea ce-l valori. Dacă dorim să progreseze și să rezolve problemele de montaj la îndemână și, de fapt, ceea ce este inversa un declin accelerat al civilizației noastre în multe feluri, avem nevoie pentru a schimba modul în care gândim despre noi înșine și, prin urmare, lumea în care locuim.
Sarcina Mișcarea Zeitgeist central este de a lucra pentru a aduce această schimbare valoare la lumină, unificarea familiei umane, cu perspectiva de bază, pe care le împărtășim cu toții această planetă mică și toți suntem obligați de aceleași legi de ordine naturale, ca fiind realizate prin metoda științei .
Această înțelegere cert se extinde mult mai departe decât mulți s-au înțeles în trecut. Simbioza a speciei umane și relația de sinergie cu locul nostru în lumea fizică confirmă faptul că noi nu sunt entități separate, în orice privință și că trezirea noua societate trebuie să arate un model de lucru social care este plecând de la această logică inerentă, dacă ne așteptăm să supraviețuiască și să prospere pe termen lung. Ne putem alinia sau putem suferi. Acesta este de până la noi.
Note de subsol pentru “Privire de ansamblu”:
[3] Critical Path, R. Buckminster Fuller, presa Sf. Martin, 1981, Introducere, XXV
[4] Termenul “dezvoltare durabilă”, în general, definită “ca abilitatea de a fi sustinut, sprijinit, a admis, sau a confirmat” (http://dictionary.reference.com/browse/sustainability) este de multe ori astăzi frecvent de referință / înțeleasă într-un Contextul știința mediului. Contextul TZM se extinde mai departe, cu toate acestea, inclusiv noțiunea de Sustenabilitate culturale sau comportamentale, care consideră că meritul de sisteme de credinta, în general, și consecințele lor mai puțin evidente cauzale.
[5] Termenul “Sănătate Publică”, în general, definit ca “știința și practica de protejarea și îmbunătățirea sănătății unei comunități, și de medicină preventivă, educație pentru sănătate, controlul bolilor transmisibile, aplicarea de măsuri sanitare, precum și monitorizarea de mediu Pericole “(http://dictionary.reference.com/browse/public+health?s=t) este folosit în acest text ca o bază de măsuri pentru a considera sociologice fizică, psihologică și, prin urmare, bunăstarea oamenilor un societăților” a lungul timpului. Acest lucru trebuie să fie luate în considerare barometrul final al succesului sau eșecului unui sistem social aplicat.
[6] Termenul “violență structurală”, este de obicei atribuit Johan Galtung, care a introdus în articolul “Violența, Pace, pace și cercetare” (Journal of Peace Research, Vol. 6, Nr. 3, 1969, p. 167 -191) Aceasta se referă la o formă de violență în cazul în care o anumită structură socială sau instituție socială dăunează oamenilor, împiedicându-le de la satisfacerea nevoilor lor de bază. Acesta a fost extins de către alți cercetători, cum ar fi penală psihiatru Dr. James Gilligan, care face distincție între următoarele “comportament” și “Structural” Violența: “Efectele letale ale violență structurală funcționează continuu, mai degrabă decât sporadic, în timp ce crime, sinucideri … războaie și alte forme de violență comportamentale apar la un moment dat “(Iacov Gilligan, violența, GP Putnam, 1996, p192).
[7] http://www.globalissues.org/article/26/poverty-facts-and-stats (Sourcing 2008 Banca Mondiala indicatorii de dezvoltare)
[8] Meme: o idee, comportament, stil, sau utilizarea care se raspandeste de la o persoana la alta într-o cultură (http://www.merriam-webster.com/dictionary/meme)
[9]
[10] Texte Recomandate: nivela cu bulă de către Richard Wilkinson și Kate Pickett, Penguin, martie 2009
[11] Mai multe pe această temă vor fi prezentate într-un eseu intitulat “Soluții text Sourcing”.
[12] corelație între comportamentul uman (în acest context, comportamentul de natură ofensivă social, determinat de legile societății), precum și influența mediului de creșterea unei persoane / experiență de viață este acum fără dezbatere. Un termen legate de remarcat este “bio-psiho-social” natura organismului uman.
[13] Termenul “anti-establishment” este utilizat de obicei într-un context care implică opoziție la un grup existent, stabilit. Folosit aici, contextul este mult mai literal în care se lucrează pentru a TZM nu “instituționalizarea” în sine ca o entitate rigidă, ci mai degrabă să fie înțeleasă mai mult ca un gest, un simbol al unui nou mod de gândire sau de viziunea asupra lumii, care nu are pur și simplu există limite.
[14] Termenii “Trenul de gândire” și “set de aplicații”, vor fi utilizate frecvent în acest text în care acestea sunt interdependente. Vă rugăm să consultați lista de Vocabular, Anexa A, pentru clarificare.
[15] A se vedea Lista de Vocabular – Anexa A pentru clarificare a acestui termen. Mai mult, de asemenea, se va discuta în Partea III.
[16] http://www.globalredesigninstitute.org
[17] A se vedea partea III pentru mai multe pe tema “Guvernul”.
[18] Termenul “economie bazată pe resurse” poate fi interpretat literal ca “o economie bazată pe resurse”. Acest lucru a atras istoric confuzie în care se poate argumenta că toate “economiile”, prin definiție, sunt “pe bază de” la “resurse”. Termenul în sine are, de asemenea, o asociere puternică pentru o organizație numită Proiectul Venus, care susține că a provenit de termenul & ideea, caută la un moment dat pentru a marca numele (http://tdr.uspto.gov/search.action?sn = 77829193). Termenul “Legea Naturală / economie bazată pe resurse” este considerat complet aici nu numai pentru a evita astfel de confuzii posibile asociativ, ci și din cauza mai multă acuratețe semantică a termenului NLRBE în sine, din moment ce mai clar trimiterile Sistem Naturii Legea fizică și procese, mai degrabă mult decât Resurse planetare.
[19] Jacque Fresco, cel mai bun că banii nu pot cumpara, Cybervisions Global, 2002, capitolul 15
[20] http://en.wikipedia.org/wiki/Dymaxion_house
[21] relație inversă de literație / cunostinte de acumulare a credinței superstițioase este clar. Potrivit Organizației Națiunilor Unite Arabe Rapoartele Dezvoltării Umane, mai puțin de 2% din arabi au acces la Internet. Arabii reprezintă 5% din populația lumii și să producă totuși doar 1% din cărțile din lume, cele mai multe dintre ele religioase. Potrivit cercetatorului Sam Harris: “Spania se traduce mai multe cărți în limba spaniolă în fiecare an decât întreaga lume arabă și-a tradus în limba arabă din secolul al IX-lea.” Este evident să presupunem că o creștere a religiei islamice în țările arabe este asigurată de către o rudă lipsa de informații în afara, în acele societăți.
[22] O Premiul Nobel pentru ceea ce este cunoscut sub numele de “lobotomie” a fost acordat la Portugheză neurolog Egas Moniz în 1949. Astăzi, ea este considerata o procedura barbar și ineficiente. (Http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=4794007)
[23] Sprijinul financiar inerent necesar în perpetuarea unei afaceri dat, “pentru profit”, sau chiar așa-numita “nu pentru profit”, stabilește o disonanță între produs de Business vândute sau serviciu și necesitatea reală sau viabilitatea pe care produs sau serviciu-a lungul timpului. De fapt, uzura morală a oricărui produs dat / serviciu, ceea ce implică de multe ori învechire de afaceri care produc sau corporație, apare inevitabil ca progresele tehnice noi apar. Consecința este o perpetuă sufocantă de noi idei / invenție care va perturba sau anula aceste “instituții înființate” pre-existente, sau, rezultând într-o pierdere de venituri. O privire sumară, la starea de astăzi posibilitatea tehnologice, în același timp luând în considerare, de asemenea, întrebarea de ce aceste îmbunătățiri nu sunt puse de îndată, se aprinde natura paralizant al instituțiilor de venituri care necesită.
[24] “ZeitNews”, o știință și site-ul de tehnologie legate de TZM este recomandată. www.zeitnews.org
[25] A se vedea partea II pentru mai multe despre acest subiect.
articol preluat de pe http://thezeitgeistmovement.ro.org/
foto http://wp.tzm.ro.org/